۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد سکه به کمتر از ۴۰ میلیون تومان سقوط کرد | حباب سکه کاهشی شد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | ریزش بی‌ارزش (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) خبر جدید وزیر راه درباره نهضت ملی مسکن امشب یارانه واریز می‌شود (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) رکوردشکنی سود بدون ریسک اوراق اسناد خزانه اسلامی + نمودار دلیل کاهش پی‌درپی نرخ دلار چیست؟ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سنگ اندازی سامانه‌های متعدد دولت الکترونیک پیش پای کسب وکار‌ها  دلیل کاهش شدید قیمت نات کوین چیست؟ حقوق اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری واریز شد نحوه انتقال نات‌کوین از ربات تلگرام به کیف‌ پول و فروش آن + روش استیک‌کردن یا سرمایه‌گذاری کشف و توقیف ۲۱ تن پای مرغ غیربهداشتی در مشهد | در خرید گوشت چرخ‌کرده دقت کنید  در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان ایران خودرو محصولات هایما را گران کرد+ جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار در آستانه ورود به کانال ۵۶ هزار تومان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع ۲۲ هزار تن انواع کود‌های یارانه‌ای بین کشاورزان خراسان رضوی طی سال جاری آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خراسان‌رضوی | افزایش ۱۷ درصدی قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سودای صعود در روز‌های رکود بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: ۳۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار در خراسان رضوی فاقد گاز هستند

  • کد خبر: ۱۱۸۱۸۶
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
استاندار خراسان رضوی: ۳۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار در خراسان رضوی فاقد گاز هستند
یعقوبعلی نظری گفت: ۳۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فاقد گاز هستند.تقریبا از ابتدای انقلاب که جهاد سازندگی شروع به خدمت کرد هنوز هم نمی توان گفت خدمت رسانی به روستاها تکمیل شده است

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری روز شنبه در بازدید از شرکت گاز خراسان رضوی افزود: اگر مشکلی  در خصوص این طرح وجود دارد اعلام شود تا پیگیری لازم با تهران و وزارتخانه های مرتبط انجام شود.

وی ادامه داد: با عنایت به بهبود روابط با ترکمنستان و بحث سواپ گاز با این کشور، باید از طرح ذخیره سازی گاز در منطقه سرخس و آغاز احداث خط انتقال جدید گاز به مشهد اطمینان حاصل شود تا تامین گاز مشهد در بخش صنعت و خانگی در آینده با مشکل مواجه نشود.

استاندار خراسان رضوی گفت: توزیع گاز در زمستان ۱۴۰۰ به خوبی مدیریت شد و لازم است از هم اکنون اقدامات لازم برای زمستان ۱۴۰۱ برای تامین گاز پایدار صورت گیرد.

نظری افزود: عدم پاسخگویی یا بد پاسخگویی به مردم، موجب ایجاد نارضایتی می شود و باید با کار گروهی، کاهش تعداد و زمان مراجعه مردم برای رفع مشکلات، به عنوان شاخصه های پاسخگویی، مد نظر مسوولان شرکت گاز قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در بخش گاز، حفظ خدمت رسانی مطلوب به مردم از نظر تامین و انتقال گاز به وسیله شبکه های انتقال و احیانا خط انتقال جدید گاز باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به بررسی صورت گرفته  ۹۹ درصد شهرهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند که با اتصال شهر باجگیران همه شهرهای استان گازدار خواهند شد.

نظری با بیان این که ۳۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فاقد گاز هستند افزود: تقریبا از ابتدای انقلاب که جهاد سازندگی شروع به خدمت کرد هنوز هم نمی توان گفت خدمت رسانی به روستاها تکمیل شده است لذا اراده مدیریت استان تکمیل ۱۴ خدمت عمده مانند آب، راه، برق و گاز به مناطق روستایی است.

وی ادامه داد: برخی محورهای خدمات رسانی مثل جاده پرهزینه است و تکمیل آن مدت بیشتری طول می کشد اما گازرسانی به روستاهای هدف باید در مدت اعلام شده تکمیل شود بنای کار بر این باشد که تا هفته دولت عملیات اجرایی این طرحها آغاز شود.

استاندار خراسان رضوی به ارائه ۱۴ خدمت محوری به روستائیان استان اشاره کرد و گفت: در صورت تکمیل خدمات یاد شده می توان موضوع مهاجرت معکوس روستائیان به روستاها را به صورت دعوت عام مطرح کرد.

نظری افزود: مردم باید اراده مسوولان برای انجام خدمات را حس کنند که با اقدام در حوزه گازرسانی به روستاها می توان امیدواری را در مردم زنده کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->